Cari Nombor Penaja

Rabu, 14 September 2016

Jalan untuk mendapat pencen sebanyak RM5,000 sebulan dalam tempoh 1 tahun.


 Selepas itu anda boleh berhenti dari mengembangkan program ToneExcel ini.
Pencen Fasa Pertama sudah ada.
Cara untuk melihat video ini, klik play dan pause dahulu lebih kurang 10 minit, lepas tu baru play semula, dan jika sangkut-sangkut, pause lagi, biarkan 5-10 minit dan play semula

Dibawah ini saya kongsi pengalaman kepada anda satu persatu langkah yang telah terbukti memberikan hasil kepada saya untuk mencapai target diatas. Saya pula sudah berada di fasa kedua, iaitu untuk mencapai RM20,000 setiap bulan dalam tempoh setahun lagi. Saya belum menjumpai caranya lagi, dan sedang berusaha kearah itu. Tetapi untuk fasa pertama (RM5,000 pencen setiap bulan) saya sudah mencapainya, tetapi disebabkan tiada siapa yang mengajar saya cara untuk mendapatkan target tersebut, maka saya terpaksa berusaha sendiri mencari cara yang sesuai, sebab itu saya mengambil masa agak lama, iaitu selama 1 tahun 8 bulan baru dapat. Untuk anda, saya kongsi cara-caranya, supaya anda boleh mencapainya dalam tempoh lebih singkat dan anda sepatutnya boleh capai kerana saya ada untuk membantu anda. Dulu saya jalan kaki untuk sampai kedestinasi fasa pertama, saya dapat konisyen pada bulan 2/2012 melebihi RM5,000 komisyen bulanan, dan saya seronok sangat. Sekarang ini, anda semua tidak perlu berjalan kaki, sudah ada kenderaan, sudah ada kenderaan, hanya perlu ikut sahaja arahan pemandu, insyaAllah anda akan sampai lebih cepat dari saya.

1. Baca keseluruhan website utama ini. 
Bacaan tambahan. Klik disini.

2. Simkad ini mesti jadi keperluan.
Gunakan satu simkad sahaja, tiada simkad yang lain dalam hidup anda. Lakukan Port In (MNP). Topup jumlah yang kita topup/bil sebelum ini. Percaya dan Yakin pada produk anda.
Bacaan tambahan. Klik disini.

3. Registerkan ahli keluarga dan sesiapa didalam lingkaran pengaruh anda Group: Diam
Bacaan tambahan. Klik disini.

4. Sponsor 1 orang 1 minggu selama setahun.
Terangkan kepada orang lain (yang mempunyai email sahaja) seperti rakan, kenalan, rakan sekerja dan terangkan kepada mereka menggunakan teknik ini. Pastikan yang anda ada extra simkad dua atau tiga keping setiap masa. Lakukan perkara ini, setiap hari selama setahun. Group: Gerak

........ a. Jika ada, terangkan kelebihan didalam TuneTalk/ToneExcel ini seperti PA Insuran percuma, point apabila topup, dan peluang mendapatkan duit tunai setiap bulan. Terangkan marketing plan 6,3,11%. Itu sahaja.

b. Jika mereka berminat ambil duit RM80 dan berikan simkad kepada mereka, dan berikan website anda www.toneexcel.biz/?id=XXXXXXX dan minta mereka ikut langkah 1 hingga 8.

c. Jangan sesekali ajar mereka cara nak aktifkan simkad atau buat port in. Minta mereka masuk kedalam website anda dan ikut langkah 1 hingga 8. Itu sahaja.

d. Jangan sponsor mereka yang tiada email. Bisnes ini hanya untuk sesiapa yang ada email sahaja. Pull Stop.
Bacaan tambahan. Klik disini.

5. Setiap hari sekurang-kurangnya sekali 'tembak' website http://tunetalk.ws/xxxxxx.php  kedalam facebook.

6. Bila komisyen anda sudah mencecah RM600 setiap bulan untuk akaun pertama, usahakan untuk upgrade menjadi Service Center bagi akaun pertama anda. Bila anda habis menjual kesemua simkad tersebut dan anda sudah memperolehi kembali modal asal anda, upgrade pula account kedua menjadi service center, bila habis kesemua simkad tersebut, upgrade account ketiga menjadi service center.
(Keterangan untuk menjadi service certer ada dibahagian soal jawab m/s 2) atau anda boleh lihat video ini:
http://www.youtube.com/watch?v=q7Pwl7lb4KE

7. Jika anda ingin menggunakan teknik "offline", anda boleh gunakan cara ini:
a. Terangkan pada rakan-rakan gunakan flier ini sahaja,
Flyer - Download - Window 7
Flyer - Download - Window lama.
Hanya terangkan kelebihan, jika berminat, berikan simkad, ambil duit dan tinggalkan flier tersebut pada mereka.
Disini ada kisah cara penggunaan flyer ini. Klik Disini

8. Jika ada yang mahu sebarkan flier dalam pos box pada rumah2 yang berhampiran tempat kediaman anda, gunakan cara yang diberikan ini. Kerana cara ini terbukti keberkesanannya. Download surat marketing ini terlebih dahulu dan ubah mana yang patut, print banyak2 sikit, masukkan dalam sampul surat warna putih size 4x9 dan seal sampul surat tersebut, tak perlu tulis "kpd" sesiapa pun, dan masukkan kedalam posbox jiran-jiran anda yang anda rasa rumah mereka ada komputer/laptop. Lepas tu jika mereka call, pandai2 la anda jawab baik2 dan kalau dia nak jumpa, then, pergi jumpa, terangkan dan tinggalkan flier di cara 7 tadi.
SuratMarketing - Download - Window 7
SuratMarketing - Download - Window lama.
Disini ada kisah cara penggunaan surat jemputan ini. Klik Disini

9. Motivasi untuk anda berjaya dalam prorgam ToneExcel ini.

10) Disini saya ingin kongsikan satu cara, yang saya panggil cara untuk orang malas (macam saya), supaya iklan kita kedalam facebook, twitter dan linkedin boleh di automatikkan.

Anda dinasihatkan untuk melihat video ini terlebih dahulu sebelum memulakan setting cara iklan orang malas ini. Lihat Video terlebih dahulu

Cara-cara untuk meng-automatik-kan iklan anda:
a) Download iklan ini terlebih dahulu dan ubah id nya kepada id anda. Klik Disini

b) Buka email, facebook anda, kalau ada twitter, buka twitter, kalau ada linkedin, buka linkedin. Kalau tiada, tidak mengapa, paling kurang anda mesti ada facebook. Kesemuanya hendaklah dibuka dalam satu browser. Maksudnya, jika anda gunakan firefox, maka kesemua social network tadi buka di firefox, kalau guna google chrome, kesemuanya buka di chrome, kalau guna intenet explorer, semuanya gunakan internet explorer.

c) Register satu akaun didalam hoostsuite, daftar yang percuma sahaja. Klik Disini.
d) Selepas itu register kesemua social networking yang anda ada. Facebook, twitter dan linkedin.
e) Setting iklan anda selama sebulan, selepas sebulan, setting lagi untuk sebulan seterusnya.

11) Jika anda ingin menggunakan kaedah berbayar, saya cadangkan anda gunakan hootsuite berbayar. Bayarannya hanya RM30 sahaja sebulan, dan saya rasa ia lebih berbaloi berbanding menggunakan iklan surat khabar, atau surat khabar online yang jauh lebih mahal, contohnya macal bharian.com.my, chargenya RM220 seminggu, harakah daily RM150 seminggu, lagi mahal dan kurang berkesan.
Lihat dahulu cara penggunaan hootsuite yang sering saya gunakan dibawah ini
Download master schedule. Klik Disini
Download contoh iklan. Klik Disini.

12. Jika ada yang anda kurang faham penerangan diatas, dan suka mendengar saya bercerita dongeng nujum pak belalang dengan panjang lebar, anda boleh call saya di talian 010-5232047 (Mazelan Abas Admin ToneExcelDotBiz)

Daripada Admin ToneExceldotbiz
Mazelan Abas

http://toneexcel.biz/867366

Tiada ulasan:

Catat Ulasan